top of page
_MG_3374-Edit.jpg

Světlana Jelenová

Profese

učitelka SŠ, mentorka, koučka

Moto

„Život je nejlepší školou života.“ (Jára Cimrmman)

Současné působiště

  • učitelka SŠ

  • koučka

  • mentorka

  • průvodkyně na zámku v Opočně

 

Pracovní zkušenosti

  • lektorka angličtiny pro firemní klienty

  • podnikové finance

  • marketing

  • zákaznický servis

 

Vzdělání

  • Program CŽV Učitel střední školy, UHK / 2018

  • Hodnotitel ústní maturitní zkoušky z anglického jazyka, Cermat / 2018

  • Kurz neuro-lingvistického programování / 2016

  • Mindfulness, trénink vědomé pozornosti / 2015

  • Koučink akademie (Akademie Libchavy), První spirála kouče - certifikovaný kurz Mezinárodní federace koučů /

  • 2015

  • Lektorský kruh: Leadership, Krizová komunikace, Koučování a mentoring, Skupinová

  • dynamika a systemika / 2014

  • CAE Certificate in Advanced English / 2008

  • Moderní a efektivní lektor - Management vzdělávání dospělých, Efektivní formy výuky

  • dospělých, kurz Univerzity Hradec Králové / 2007

  • Professional Development and Training, semináře Oxford University Press, Cambridge

  • University Press, konference AJŠ aj. / průběžně

  • International Teacher ́s Course, Broadstairs, UK / 2007

  • Vysoká škola ekonomická v Praze, fakulta výrobně-ekonomická, obor ekonomika průmyslu,

  • titul Ing. / 1991

 

Co vám právě já mohu nabídnout?

Bezpečný prostor v následujících oblastech:

Obecně:

  • podpora sebereflexe profesního a osobnostního rozvoje (silné a slabé stránky,

  • příležitosti - současná situace, co posílit, co změnit a jak to nejlépe udělat)

  • využití jednoduchých dechových relaxačních technik a mindfulness (bdělosti)

v každodenním životě jako prevence syndromu vyhoření

  • posilování integrity, radosti z práce a ze života

 

Konkrétně:

  • rozvoj aktivního naslouchání jako cesty k přímé, jasné a adekvátní komunikaci se žáky/studenty, kolegy, rodiči

  • výhody učebního procesu zaměřeného na konstruování znalostí oproti jejich prostému předávání

  • jak přejít od motivace pomocí odměn a trestů více k inspirování žáků

  • možnosti a výhody formativního/průběžného slovního hodnocení a sebehodnocení žáků a studentů

bottom of page