Reference
AKADEMIE Libchavy
Koučovací přístup jako nástroj řízení rozvoje a jeho jednotlivé prvky, metody, techniky nejdou své uplatnění jak v práci ředitele školy (rozvoj potenciálních učitelů, rozvoj kultury školy a další), tak v práci učitele (rozvoj potenciálních žáků, ale třeba i kolegů).
Stanislav Novák, ředitel ZŠ a MŠ Třebenice
Koučovací přístup využívám při práci s podřízenými kolegy, s dětmi, při motivaci kolegů a dětí a při ukazování, hledání zdrojů. To, co AKADEMIE dělá, má velký význam a smysl. Nepřestávejte nám, prosím, nabízet možnosti růstu.
Kateřina Králíčková, speciální pedagog SSZŠ Litvínov
Spolupráci s AKADEMIÍ bych doporučila dalším MAS, MAP pro výbornou a vstřícnou komunikaci, kvalitu lektorů, supervizorů, mentorů, pestrou nabídku kurzů pro školy, ředitele, učitele. A také z důvodu pozitivní zpětné vazby od účastníků kurzů. Učitelé i ředitelé vnímají kurzy velmi pozitivně, především prostředí, atmosféru AKADEMIE, možnost vzájemného sdílení a odbornost lektorů. Oceňují přínos pozitivních otevřených otázek, které se snaží aplikovat v praxi.
Mgr. Petra Hrdličková, MAS NAD ORLICÍ
Ředitel koučem
Bylo to tu moc fajn, mohu jen všem vřele doporučit. Děkuji za možnost tu být, otevřelo mi to nové obzory.
Ředitel ZUŠ
Děkuji za zájem o každého z nás, za motivaci k růstu a otevření tvůrčích kanálů bytosti.
Edita Lipavská
Děkuji, kurz mi otevřel cestu k vlastnímu zdokonalování, trpělivost.
Ivana Filipová, ZUŠ Choceň
Děkuji za možnost změnit své myšlení, uvědomit si, jak to jde jinak. Našla jsem způsob, jak být spokojenější, jak prožívat plnohodnotněji a smysluplněji.
Kateřina Guldánová (ZŠ a MŠ Lípa n.O.)
Týmová dílna ředitelů
Našla jsem tu svůj příklad, naučila jsem se naslouchat. Naučila jsem se dívat se na věci nezaujatě a bez předsudků. V osobním životě rozumím a chápu lépe lidi kolem sebe. Používat všude, kde jde o práci s lidmi. Ve sboru, ve třídě, v komunikaci s dalšími lidmi. Při motivačním rozhovoru, při řešení konfliktů a problémů. Jsem na začátku, potřebuji neustále opakovat, konzultovat, ptát se, používat, hledat
Monika Dušková, ředitelka, ZŠ Lanškroun, Jiráskovo náměstí
Jsem velmi ráda, že jsem se mohla účastnit tak úžasného projektu a získat spoustu cenných zážitků, zkušeností a informací, ke kterým bych se sama asi nedostala. Program mi přinesl rozvoj, relaxaci, spokojenost. Do mé práce mi přinesl nové způsoby řešení problémových situací. Do osobního života mě přinesl získání většího nadhledu, vnitřního klidu, osobního rozvoje a růstu.
Alena Půlkrábková, vedoucí učitelka MŠ
Tvůrčí dílna ředitelů mi dává možnost pracovat se svými emocemi a nejistotami. Procesu přispívá bezpečné prostředí. Tím se přestávám bát sama sebe při vedení lidí, a to je hodně osvobozující pocit a za tu trochu námahy stojí.
Petra
Vážím si toho, že myslíte na budoucnost a jdete na to přes učitele. Začal jsem přemýšlet o smyslech. Více naslouchám, snažím se nesoudit. Úplně jsem změnil svou komunikaci se žáky. Mám raději lidi a mám k nim mnohem větší respekt. Mnohem lépe s nimi vycházím, přemýšlím o jejich motivaci, strachu a podobně, které je vedou k jejich jednání. Pak se k nim i lépe chovám.
Ivan Čermák, ZŠ Slatiňany