
Pavel Škramlík
Profese
ředitel školy, lektor, mentor, kouč
Současné působiště
-
Ředitel SSZŠ Litvínov (www.sszslitvinov.cz/)
-
Lektor manažerských dovedností
-
Porotce v Global Teacher Prize
-
Kouč, mentor (projekty NIDV)
Pracovní zkušenosti
-
učitel I. stupně ZŠ
-
ředitel málotřídní školy Louka u Litvínova
Vzdělání
-
Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta pedagogická - Učitelství pro I. stupeň ZŠ
-
Karlova univerzita Praha - Funkční studium managementu v projektu Úspěšný ředitel
-
2003/5 - Program Trvalá obnova školy, Aisis
-
2006/7 – Kurz Lektorské a trenérské dovednosti, Aisis
-
2010 - Studium Koordinátor autoevaluace školy v projektu Cesta ke kvalitě
-
2011 – Studium Poradce autoevaluace v projektu Cesta ke kvalitě
-
2012 – Mentorský kurz v projektu Cesta ke kvalitě
-
2012 – Koučování–První spirála kouče–ICF (64 hodin, Koučink akademie)
-
2013 – Ředitel koučem (64 hodin, Koučink akademie)
-
2014 – Koučování–Druhá spirála kouče–ICF (64hodin, Koučink akademie)
-
2015 – Mentorský výcvik NIDV
-
2016 – Mentorink spirála (Koučink akademie)
-
2017 – Systemické vedení týmu (Koučink akademie)
-
2017 – Spirálová dynamika (Akademie Libchavy)
-
2018 - Výcvik FIE I. (Feuersteinovo instrumentální obohacování)
-
2018 - Výcvik FIE Basic (Feuersteinovo instrumentální obohacování)
-
2018 – Výcvik systemické vedení týmu (Systemická fabrika)
-
2019 – dosud – Výcvik kouč systémů (Akademie Libchavy)
-
2019 - Výcvik FIE II. (Feuersteinovo instrumentální obohacování)
Co vám právě já mohu nabídnout?
Mým hlavním cílem ve škole je držet kormidlo směrem k vizi: Vzájemnou podporou k úspěchu! Chci přispět k tomu, aby škola byla školou respektovanou a vyhledávanou, aby se žáci učili v bezpečném prostředí a s chutí a denně ve škole zažívali úspěch. Mou snahou je být podporovatelem učitelů, chci přispívat k tomu, aby vztahy v celém společenství školy byly korektní, partnerské a respektující. Vždycky jsem věděl, že chci učit jinak, tak aby děti škola bavila, aby věděly, proč se učí. Proto mi jsou blízké efektivní metody učení, svobodné pohledy na výchovu a přístup k dětem. Za důležité považuji respekt, vnitřní motivaci, individuální přístup, kreativitu a pocit úspěšnosti.