Jak koučovací přístup může pomáhat žákům dostávat se do pohody
webinář Spokojených a tvořivých škol
Co vám to přinese:
Objevte sílu koučovacího přístupu ve školním prostředí! Na webináři se dozvíte, jak pomocí koučovacích technik můžete podpořit duševní pohodu žáků a pomoci jim lépe zvládat školní výzvy.
Prakticky si ukážeme, jak vytvářet bezpečné a podporující prostředí, které žákům pomůže rozvíjet jejich potenciál a sebedůvěru.
Pro koho:
Vhodné pro pedagogy, školní psychology a všechny, kdo chtějí podpořit pozitivní atmosféru ve škole.
Termíny
5.2. 2025, 16-17
Místo konání
Online přes GOOGLE MEET
Nejdéle v den webináře vám přijde na email odkaz, přes který se na webinář připojíte.
Lektor je 15 minut před začátkem online. Prosíme vás o připojení o něco dříve, aby se technické problémy odladily před začátkem webináře.
Lektoři
TÝDEN PRO WELLBEING
První únorový týden od 4.–11. února 2025 bude patřit zprávě, že wellbeing není něco navíc, ale že je to nutná podmínka, aby se zlepšovaly vzdělávací výsledky a aby děti a mladí lidé tak často jako dnes nekončili v péči psychologů a psychiatrů. Týden pro wellbeing ve škole spojí už podruhé organizace z různých oblastí vzdělávání. Více informací je k dispozici na dnes spuštěném webu.
Do Týdne pro wellbeing ve škole se v prvním únorovém týdnu zapojí více než stovka organizací, mezi které patří školské asociace, vysoké školy, státní instituce, veřejně prospěšné organizace i školy. Na těchto sedmi dní připravují pestrou nabídku online i offline kampaní, workshopů, přednášek, seminářů a happeningů.
Týden pro wellbeing ve škole se uskuteční již podruhé, ve srovnání s loňským rokem se do něj zapojí zhruba o čtvrtinu více organizací.Cílem akce, určené nejen pro pedagogickou veřejnost, ale také pro rodiče, zřizovatele a vůbec každého, komu není lhostejné duševní zdraví a vzdělávací výsledky dětí a mladých lidí (ani duševní zdraví a psychická pohoda jejich učitelek a učitelů), je přispět ke zvyšování povědomí o tom, že wellbeing opravdu není něco navíc. Prostor dostanou různá témata a různé úhly pohledu na tuto problematiku.