Jiří Šmejkal

Profese

kouč, psychoterapeut, supervizor, mentor, lektor

Současné působiště

  • Lektor osobnostního rozvoje a manažerských dovedností,

  • psychoterapeut a poradce,

  • výcvikový lektor studentů Gestalt terapie Praha,

  • supervizor v psychoterapii a sociální práci,

  • kouč a lektor s koučujícím přístupem pro školy působící v Akademii Libchavy, s. r. o.

  • supervizor a mentor pedagogů.

 

 

Vzdělání

  • 2000-06 vystudoval Katolickou fakultu Univerzity Karlovy, obor náboženské nauky, Praha

  • 1993-1996 vystudoval Institut volného času, obor sociální práce a léčebná pedagogika, Praha

  • 2019 kurz Aplikovaná improvizace (Raymond van Driel, Holandsko, 2 výukové dny)

  • 2017 výcvik Supervize koučů (The International Center for Business Coaching Scotland, 8 výukových dnů) 

  • 2015 certifikát ACC (Associate Certified Coach) od ICF (International Coach Federation)

  • 2014-15 výcvik Koučování systémů (Koučink akademie Libchavy, 12 výukových dnů)

  • 2013-14 výcvik Druhá spirála kouče (Koučink akademie Libchavy, 73 hodin)

  • 2013 výcvik Modeling (Nicholas Evans, Devon school of NLP GB, 3 výukové dny)

  • 2013 výcvik NLP (Nicholas Evans, Devon school of NLP GB, 17 výukových dnů)

  • 2013 výcvik Systemické pedagogiky (Marianne Franke-Gricksch, 54 hodin)

  • 2011-12 výcvik První spirála kouče (Koučink akademie Libchavy, 64 hodin)

  • 2011-12 výcvik Gestalt supervize (IVGT Praha, 75 hodin)

  • 2011-12 trénink Manager koučem (koučink akademie Libchavy, 49 hodin)

  • 2010-11 výcvik Systemických konstelací (Bhagat J. Zielhofer, 20 výukových dnů)

  • 2007-08 výcvik Odborné (případové) supervize (Remedium Praha, 120 hodin)

  • 1998 kurz Lektorské dovednosti (Open Society Fund Praha, 48 hodin)

  • 1994-5 výcvik Krizové intervence pro práci na Lince důvěry

  • 1993-97 výcvik Gestalt terapie a psychosyntézy (Multi-Dimens Norsk Institutt, 480 hodin)

Pracovní zkušenosti

  • Učitel Akademie Tabor, Praha (2 roky),

  • Učitel Akademie aplikované psychoterapie, Praha (2 roky).

 

Publikační činnost:

  • Učitel a syndrom vyhoření, Raabe, s.r.o., Praha, 2018 (autorský tým: Robert Čapek, Irena Příkazská, Jiří Šmejkal), 

  • Psychohygiena ředitelky mateřské školy, Raabe, s.r.o., Praha, 2000, 

  • Umění osobního projevu a komunikace, Raabe, s.r.o., Praha, 1998

Co vám právě já mohu nabídnout?

Provázím druhé, aby si rozšířili vědomé prožívání sebe a ostatních. Podporuji je také, aby uměli vstoupit do nadhledu, dokázali rozlišit své Já od rolí a dokázali vnímat širší souvislosti v osobním i profesním životě. Iniciuji vytváření pozitivních vztahů a vědomé přímé komunikace.

K tomu využívám zejména své „čisté“, nehodnotící mysli a svých životních, psychoterapeutických a koučovacích zkušeností. V procesu se rád nechávám vést intuicí a s chutí se „odvážu“ a tvořím.

 

Kontakt

Martina Kočová

asistentka

tel: +420 608 036 102

e-mail: skoly@akademiesro.cz

Kontakt

Martina Kočová

komunikace se zákazníky

projektů vzdělávání škol

tel.:+420 608 036 102

e-mail: skoly@akademiesro.cz

AKADEMIE / Horní Libchavy 127, Libchavy 561 16 / tel.:  775 552 225

AKADEMIE

Spokojené a tvořivé školy jsou jedním z projektů