top of page
7V7A4539.JPG

Darina Bártová 

Profese

Projektový managment, sociální pedagog, lektor, kouč

 

Motto

Čemu věnujeme pozornost, to roste.

 

Současné působiště

  • Manažerka projektu místního akčního plánu rozvoje vzdělávání

  • Kouč, mentor, facilitátor

Pracovní zkušenosti

  • Sociální pedagogika, terénní sociální práce v rodinách

  • Projektový managment

  • Vedení neziskové organizace

Vzdělání

  • Univerzita Karlova, FSV, veřejná a sociální politika

  • Univerzita Karlova, ETF, sociální a pastorační práce

  • JABOK – Vyšší odborná škola sociální pedagogiky a teologie

  • 1999/2000 kurz interkulturní pedagogiky, (250 hodin, DE/PL/ČR, Karl Heinz Bittl)

  • 2001/2002 – Motivační rozhovory, (56 hodin, Thomas Larkin, DOM Praha)

  • 2003/2005 – Pracovní stáž v USA, sociální práce – 18 měsíců

  • 2004 – Letní škola Pesso Boyden Systém Psychomotor (120 hodin, Albert Pesso)

  • 2009 – Respektovat a být respektován, (32 hodin, manželé Kopřivovi)

  • 2015 – Kurz pro pedagogy Active citizens, (48 hodin, Varianty, Člověk v tísni)

  • 2019 – RWCT (32 hodin Nina Rutová)

  • 2019 – Začít spolu v MŠ, (48 hodin, Step by step ČR)

  • 2019 – Manažer koučem (64 hodin, Akademie Libchavy)

  • 2020/2021 – První a Druhá spirála kouče (64 + 64hodin, Akademie Libchavy)

  • 2021 – Metody aktivního učení/Formativní hodnocení (48 hodin JOB Inovace)

  • 2022 – Facilitace a Spirálová dynamika (Akademie Libchavy)

  • 2022 – Týmové koučování, (64 hodin, Akademie Libchavy)

  • 2021 – dosud – Výcvik Transformačních průvodců (Akademie Libchavy)

Co vám právě já mohu nabídnout?

20 let zkušeností ve vzdělávání a sociálních službách, v rozvoji dětí i dospělých. Praxe sociální pedagoga s dětmi a mladými lidmi s ranným traumatem, s rodinami v obtížné situaci. Deset let vedení celotýdenního předškolního klubu. Od roku 2016 vedení projektu místního akčního plánu rozvoje vzdělávání, který se zaměřuje na práci s učiteli a řediteli a na strategické plánování rozvoje škol v daném území. Zajímá mě rozvoj sociálních a komunikačních dovedností, metod aktivního učení, práce s dětmi s poruchami citového pouta. Chci přispívat k rozvoji škol tak, aby byly bezpečným místem pro rozvoj duše, mysli i těla.

bottom of page