Učitel v pozadí, učitel jako pozorovatel a průvodce
webinář Spokojených a tvořivých škol
Co znamená, když se ve výuce upozadím? Co mohu získat a jak to mohu využít?
Webinář poskytuje prostor všem pedagogům, kteří chtějí vědomě rozvíjet svůj učitelský příběh, radovat se ze svých úspěchů a hledat možnosti, jak být tvořivý a spokojený. Prostřednictvím koučovacího přístupu se podíváme na to, co znamená být průvodcem, co se stane, když aktivitu necháme na straně žáků, jaký užitek nám může přinést pozorování a sebereflexe.
Přínosy kurzu:
-
naučte se věnovat pozornost sám sobě, své roli učitele
-
odneste si prožitek (webinář je veden koučovacím přístupem)
-
rozvíjejte si dovednost sebereflexe
-
naučte se, co znamená přístup ZNR (práce s tajemstvím)
-
sdílejte, spolupracujte a radujte se ze společně stráveného času s dalšími podobně naladěnými učiteli
Klíčové otázky: Co získávám, když pozoruji? Co pozoruji, abych podporoval učení se žáků? Kde je má zodpovědnost? Jak předat zodpovědnost za učení žákům? Co mám pustit? Co si mám podržet?
A vést značí činnost mírnou, nikoliv násilnou, milou, nikoliv odpornou. Koho si přeji vést, toho přece ani nepoháním, ani nepostrkuji, ani nesrážím k zemi, ani silně neodvlékám, nýbrž jej beru za ruku a šetrně provázím, nebo kráčeje před ním po volné cestě lákám jej, aby mne následoval.
J.A. Komenský
Pro koho:
pro učitele základních a středních škol
Termíny
připravujeme
Místo konání
Online přes ZOOM (lze stáhnout aplikaci).
Nejdéle v den webináře vám přijde na email odkaz, přes který se na webinář připojíte.
Lektor je online 15 minut předem. Prosíme vás o připojení o něco dříve, aby se technické problémy odladily před začátkem webináře.
Cena
500 Kč včetně DPH/3 hodiny
Lektorky
Přihlášení
Jméno a příjmení:
E-mail:
Telefon:

AKADEMIE
Libchavy